Atvērts jauns "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centrs
Klientu ērtībām šodien, 14.martā atvērts un darbu sācis vēl viens "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centrs, kas atrodas Rīgas Starptautiskajā autoostā Prāgas ielā 1. Klientu apkalpošanas centrs atrodas pie galvenās ieejas Starptautiskajā autoostā.
Lēmums par vēl viena klientu apkalpošanas centra atvēršanu Rīgas Starptautiskajā autoostā tika pieņemts, jo līdzšinējais apkalpošanas cents ir ļoti noslogots. Vidēji 50% no visiem klientiem, kuriem ir nepieciešams risināt jautājumus ar e-talonu, vēršas Rīgas Starptautiskajā autoostā izveidotajā klientu apkalpošanas centrā.
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā, tāpat kā visos pārējos, būs iespējams pieteikties un saņemt personalizēto e-talonu, noformēt un pagarināt atlaides saņēmēja statusu, kā arī risināt dažādus tehniskus jautājumus.
Atgādinām, ka "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centru darbalaiks ir: darba dienās no plkst. 9:00 līdz 19:00 un sestdienās no plkst. 10:00 līdz 16:00. Citi "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centri atrodas: Prāgas ielā 1, Brīvības ielā 191, Brīvības gatvē 384b, Kurzemes prospektā 137 un Vienības gatvē 76b.
Kā liecina 2010.gada augustā veiktais "SKDS" pētījums par klientu apmierinātību ar klientu apkalpošanas centros sniegtajiem pakalpojumiem, 82% no aptaujātajiem, kuri bija šos centrus apmeklējuši, atbildēja, ka kopumā ir apmierināti ar apkalpošanas kvalitāti, tajā skaitā 41% atbildēja, ka ir pilnībā apmierināti ar centru darbu. Kopumā atzinīgi novērtētas arī klientu apkalpošanas centru atrašanās vietas – tās par kopumā ērtām atzinuši 66% aptaujas dalībnieku.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā http://www.rigassatiksme.lv/ vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.